0.00 

Články

[Predstavujeme vám spoločnosť NAPA]

Spoločnosť NAPA je jednou z najrýchlejšie rastúcich značiek na európskom trhu, na ktorom figuruje už od roku 2013. Od svojho vzniku sa jej podarilo osloviť distribútorov z Írska, Malty, Albánska, Nemecka, Veľkej Británie a Slovenska. Jej doplnky sa vyznačujú skvelou chuťou a rozpustnosťou, čím si získali svoju vernú klientelu, a v budúcnosti plánujú rozšíriť svoje portfólio o ďalšie produkty najvyššej kvality.

[Mikulášska nádielka:vymenili sme čokoládky a cukríky za vitamíny!]

December je mesiacom, počas ktorého sa tešíme na rôzne sladkosti a chutné jedlá, ktoré však nie sú pre naše zdravie prospešné. Navyše, ide o chladné obdobie, v ktorom si naša imunita zaslúži posilnenie. O radách pre správny výber výživových doplnkov sme sa porozprávali s majsterkou sveta NABBA/WFF v bikiny fitness MVDr. Tímeou Juhásovou, ktorá poskytuje výživové poradenstvo pre Global Fitness.

[Nová svalová hmota – 2. časť]

Tento tréningový prístup je zameraný na zvýšenie sily a svalovej hypertrofie. Podobne ako pri Push and Pull systéme, aj pri Bear routine je dôležité dbať na dostatočný príjem živín, telesnú regeneráciu a zamedzenie stresu. Tento tréningový prístup nie je vhodný pre začiatočníkov (trénujúcich menej ako 2 roky), ktorí zatiaľ nenadobudli dostatočné znalosti pre správne technické prevedenie základných cvikov s voľnými váhami. Je vhodný skôr pre pokročilých, ktorí zaznamenali stagnáciu v už dlhodobo zaužívanom tréningu s cieľom nadobudnutia novej svalovej hmoty. 

[Budujte svalovú hmotu nielen počas dňa, ale aj v noci]

​Aby bolo možné vybudovať svalovú hmotu, je dôležité vykonávať silové tréningy, ktoré vyvolávajú v tele procesy potrebné k tvorbe nových svalových buniek. Vykonávaním silových tréningov produkuje telo vyšší počet proteínových molekúl, ktoré sú potrebné pre vykonávanie samotného cvičenia. Konzumácia aminokyselín po silovom tréningu zvyšuje proteínovú syntézu, telo je preto v tom čase schopné prijať väčšie množstvo bielkovín ako obvykle. 

[Nemusíš jesť menej, stačí jesť správne]

Napriek tomu, že sa v súčasnosti nepripravujem na súťaž, cvičím pravidelne a stravujem sa tak, aby som bola so svojou formou spokojná aj mimo súťažného obdobia a išla príkladom mojim zverenkyniam aj všetkým, ktorí ma sledujú ...

[Predstavenie značky Applied Nutrition]

Anglická značka Applied Nutrition, vznikla v roku 2008 a v tom čase ponúkala menšiu škálu produktov. V roku 2014 však bola pôvodným majiteľom odpredaná, výrazne rozšírila svoje portfólio a prešla redizajnom. Každý jej produkt je pred samotným uvedením na trh testovný v reálnych podmienkach, na aktívnych športovcoch. Deklarované účinky produktov sú vďaka tomuto testovaniu vždy zaručené.

[Predtréningové formuly a ich význam]

Určite poznáte ten pocit, keď prídete domov z práce či zo školy a napriek tomu, že ste pôvodne mali chuť cvičiť, vaše plány sa rozplynuli z dôvodu straty energie a motivácie. Ak ste už tento pocit zažili, mali by ste uvažovať (ak ste ich doteraz neskúšali) nad predtréningovými formulami, ktoré vám napomôžu prekonať stav „oťapenia“ a nakopnú vás pred ďalšou fyzickou aktivitou.

[Aký by mal byť denný príjem bielkovín každého kulturistu?]

Pre zabezpečenie rastu svalstva a dobrého výkonu počas tréningu je pre každého kulturistu kľúčové, aby prijal dostatočné množstvo bielkovín. Napriek tomu, že mnohí kulturisti pristupujú k tejto problematike štýlom „čím viac, tým lepšie“, nemusí to byť vždy správna cesta. Najmä, ak vezmeme do úvahy, že nadmerná konzumácia proteínov zaťažuje obličky. Poďme sa spoločne pozrieť na faktory, ktoré nám pomôžu určiť správne dávkovanie bielkovín.

[Nová svalová hmota – časť 1.]

Blíži sa obdobie zimy a vaše telá budú takmer celý deň zakryté v niekoľkých vrstvách oblečenia, preto ide o najlepší čas pre naberanie novej svalovej hmoty. Tento proces so sebou prináša aj naberanie určitého percenta tuku, ktoré vás však počas tohto obdobia nemusí trápiť. Musíte však vedieť odhadnúť, kedy priberáte až príliš veľa tuku na úkor svalovej hmoty.

[Diéta = strata svalovej hmoty. Ešte stále to platí?]

Kulturisti, ale aj bežní cvičenci sa často stretávajú počas diéty so „stratou svalovej hmoty“. Straší ťa táto predstava, ktorá ide ruka v ruke s poklesom sily? Čítaj ďalej a zisti, ako sa s týmto problémom úspešne popasovať.

[Vegáni POZOR!]

Vegánstvo môže znamenať pre každého priaznivca niečo iné. Niekto ho vníma ako spôsob stravovania vylučujúci konzumáciu živočíchov a živočíšnych produktov, iní ako filozofiu či životný štýl.

[Proteín nie je doping!]

Často sa stretávame s nie príliš lichotivým názorom na výživové doplnky, hlavne na tie športové. Ľudia ich mylne považujú za doping a označujú poctivých športovcov ako "sypačov". Odmietajú kvalitnú suplementáciu len preto, lebo si myslia, že sú to steroidy.

[Keď strácaš motiváciu]

Už ste sa rozhodli urobiť prvý krok pre svoje vysnívané telo. Začali ste chodiť cvičiť, aj ste si zmenili stravovacie návyky, predsa máte pocit, že akosi to nefunguje, neidú Vám kilá dole, nemáte tehličky na bruchu? Nezúfajte a hlavne nestrácajte nádej a motiváciu! Poďme sa na to pozrieť spolu, aké môžu byť dôvody, ktoré brzdia Váš progress.

[Ako zostať fit počas dovolenky]

Pomaličky začiname rozmýšlať nad letnými dovolenkami, plánujeme, snívame a verím, že tak ako ja, aj vy pracujete na sebe, športujete, aby ste sa v lete cítili čo najlepšie v plavkách. Ako ale nepokaziť výsledok tej tvrdej driny za pár dní dovolenky? Zostavila som pre Vás 5 tipov, ako sa nevrátiť domov z dovolenky s kilami navyše a so zlým pocitom zo seba.

[Slovenský výživový unikát Kompava nájdete aj v Košiciach]

Obchody s výživovými doplnkami už dávno nie sú len pre športovcov. Stačí mať rád svoje telo a chcieť niečo urobiť pre svoje zdravie. Predajní je mnoho, no Kompava na Žižkovej 30 vás presvedčí o svojej jedinečnosti. Poradí nielen fitnesákom, ale aj obyčajným smrteľníkom, ktorí túžia po kráse a vitalite.

[Tri kroky k plážovej forme]

Ak neveríte na zázračné triky a tipy, ako rýchlo a bez námahy schudnúť, nechajte si poradiť od profesionálov. Majsterka sveta NABBA/WFF v bikiny fitnes Košičanka Tímea Juhásová sa riadi jednoduchou matematikou. Výdaj energie musí byť väčší ako jej príjem. Ako správne na to?

[SEZÓNA JE TU: Ak radi športujete, čítajte! Toto vám pomôže]

Už 30 minút vytrvalostného športu denne dokáže urobiť s vaším telom zázraky. Dôležitá je pravidelnosť a dôkladná starostlivosť o organizmus. V oblasti vhodnej výživy a doplnkov si môžete nechať poradiť odborníkmi z košickej predajne Kompava. Tí sa športu venujú profesionálne.